2014. április 22., kedd

Bocsánat :/

Sziasztok! Nem is tudom hogyan kezdjem ezt a bejegyzést, hisz szégyenemben inkább elsüllyednék, amiért ennyire elhanyagoltam a blogot :( Nem akarok mentségeket keresni csupán szeretnék bocsánatot kérni tőletek, amiért ennyire eltűntem. A blog folytatódni fog májustól, amint túl leszek az érettségin. Nagyon jól esnek a kommentek, örülök, hogy ennyire érdeklődőek vagytok. Most láttam, hogy a blog nézettsége már 28000 megtekintés fölött van, amiről álmodni sem mertem, mikor nekikezdtem ennek a történetnek. Nagyon szépen köszönöm, hogy kitartotok mellettem és hogy olvassátok a sztorit. <3 Imádlak titeket. Egyszerűen elképesztőek vagytok :)
Hamarosan találkozunk :) 
Puszi mindenkinek :D
Kittaa :)


(a kedvenc képemmel kívánok mindenkinek utólagosan is BOLDOG NYUSZIT )



6 megjegyzés:

  1. Remélem most már télleg hozol kövi részt mert vétek lenne abba hagynod ezt a blogot, nagyon jól írsz kíváncsi vagyok a kövi részre :D <3

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Hozom a részr jövő héten csak legyek túl az érettségin :)

    VálaszTörlés
  3. pff
    a végén ne csodálkozz ha egyetlen egy olvasod sem lesz...
    a helyedben szégyellném magam, ha meg ígérsz valamit akk tartsd is be!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Most akkor lesz folytatás vagy nem???
    Mert ha nem, csalódott leszek:((

    VálaszTörlés