2013. június 26., szerda

2.díj

Nagyon, nagyon szépen köszönöm a 2. díjat Biankának. Úristen, el sem hiszem, nagyon örülök neki!!!! :D



Szabályok:
1.Írj magadról 11 dolgot
2. Válaszolj 11 kérdésre
3. Tegyél fel 11 kérdést
4. Küldd tovább 11 embernek

1. 11 dolog rólam
- Tegnap volt éltem legjobb napja
- Egy örök álmodozó vagyok, ami szerintem doha nem fog változni
- Imádok mesét nézni a 3 éves unokatesómmal
- A lila a kedvenc színem
- A zene és a tánc az életem, egész kicsi korom óta 
- Imádok karaokezni :))
- Nagyon, nagyon szeretek utazni
- Stylist-nak készülök, és ha minden igaz az is leszek :D
- Általában nagyon hamar feladom a dolgokat, egyáltalán nem vagyok kitartó, főleg, ha nem látom értelmét, annak, amit éppen csinálok, ez alól a blogolás, a tánc és az éneklés a kivétel :D
- Imádom a gyerekeket, kivéve, ha hisztiznek, akkor kevésbé rajongok értük :)
- IMÁDOK A 1D-t, hatalmas rajongójuk vagyok. :))) <3

2. Válaszok a kérdésekre:
- Kedvenc banda/férfi énekes/női énekes? 1D of course, szerintem ez nem kérdés :)))/ Ed Sheeran/ Selena Gomez
- Kedvenc ország? - Anglia, Franciaország, Spanyolország. Igazán mindhármat ugyanannyira szeretem, úgyhogy nem tudok dönteni közöttük.
- Szereted az állatokat? Imádom őket. 
- Voltál már koncerten? Igen voltam, Hooligans, Magna Cum-Laude koncerteken.
- Legjobb emléked? Hát nem is tudom, az első csók? :)))
- Legrosszabb emléked? Amikor olyanban csalódtam, akiért tűzbe tettem volna a kezem :(
- Kedvenc filmed? Számos pasas <3
- Kit ölelnél meg most legszívesebben? A fiút, akivel már rég nem találkoztam, mert mindig közbe jött valami :/ <3
- Nyár vagy tél? - Egyértelműen nyár :)) Persze a télnek is meg van a maga hangulata, Mikulás, Karácsony, Új év, hó, de ezzel szemben ott a napsütés, nyaralás, 2 és fél hónap szünidő, nincs tanulás, lazulás, pihenés - azt hiszem ezzel egyértelművé tettem a válaszomat. :)))
- Sportolsz valamit? - futok, kosarazok + gyerekekre vigyázok, ami néha felér egy kiadós edzésnek
- Hogy jött az ötlet az íráshoz? - Igazából mindig is álmodozó leányzó voltam, rengeteg mondanivalóval, hatalmas képzelőerővel és mikor Harry-ről kerestem egy képet, találtam egy irtózatosan jó blogot, és gondoltam én is írok egyet, lefoglalom magam, fejlesztem magam és addig is a 1D jár a fejemben :))))

3. Kérdések:
- Kedvenc számod?
- Szeretsz bulizni?
- Ha találkozhatnál valakivel a "sztárvilágból" ki lenne az?
- Elmenni egy világ körüli útra, ha megtehetnéd?
- Szerinted létezik fiú lány barátság? (Olyan igazi legjobb baráti kapcsolatra gondolok)
- Sportos vagy inkább elegáns, nőies ruhákat hordasz szívesebben?
- Nyaralás vagy síelés?
- Kedvenc országod?
- Van valami hobbid?
- Honnan jött a blog alapsztorija?
- Ki a kedvenced a One Direction- ből? :))

4. 11 ember, akinek küldöm:

3 megjegyzés: