2013. július 14., vasárnap

3.díj

Sziasztok! Néhány napja kaptam egy díjat, amit elfelejtettem kirakni, de most itt van. Köszönöm szépen a díjat Pearly Major-nak! Rettenetesen boldoggá tettél vele! :D


11 dolog rólam:
 1. Nagyon szomorú vagyok és egyben meglepett is, most hallottam Cory Monteith haláláról. :( (Rest in peace)
 2. Imádok rajzolni.
 3. Nagyon élvezem a szünidőt.
 4. Egész nap Harry új számát hallgattam.
 5. Tegnap este ittam egy csésze kávét, amitől azóta is pörgök.
 6. Könnyen barátkozó típus vagyok.
 7. A szülinapi bulimon jöttem rá, hogy utálom a pezsgőt.
 8. Életem első fotós munkáját kaptam meg a múlt héten.
 9. Szeretnék újra eljutni Londonba.
10.Szeretnék megtanulni lovagolni.
11.Most nagyon megtudnék enni egy hatalmas csokitortát.

11 válasz:
 1. Mi a kedvenc zeneszámod? Harry Styles- Don't let me go
 2. Ki a pasiideálod? Matt Bomer
 3. Mióta blogolsz? Május 4.-e óta
 4. Mi a kedvenc könyved? A szürke ötven árnyalata,...
 5. Kedvenc számod? 7, 77
 6. Örülsz a díjnak? Nagyon nagyon örülök!!!!! :D
 7. Mi a kedvenc filmed? Miért? A kabalapasi/ A számos pasas
 8. Kedvenc dalszöveged? Fine Frenzy- Almost lover
 9. Melyik filmen sírtál eddig? Az utolsó dal, Hallgass a szívedre
10.Sok vagy kevés barátod van? Sok, mondjuk kíváncsi lennék, hogy hányra számíthatnék igazából 
11.Ki bírnád egy hétig net nélkül? Egy hétig? Most hülyéskedsz? Lassan egy óráig nem bírom ki net nélkül, nem hogy egy hétig

11 kérdés:
 1. Melyik filmet láttad utoljára?
 2. Mi a kedvenc színed?
 3. Szeretsz szomorú könyveket olvasni?
 4. Csoki vagy fagyi?
 5. Szereted a focit?
 6. Kedvenc mesefigurád?
 7. Kutya vagy macska párti vagy?
 8. Melyik színésznő/énekesnő helyében lennél szívesen?
 9. Láttad a Felhők felett 3 méterrel című filmet? Vélemény?
10.Van szerencseszámod?
11.Babonás vagy?

Akiknek küldöm:
Nessa
Fruzsi
K Nesi
Benczi Dórika
Bree Styles
Rebeka Ramsay
Kovács Réka


(Finn) you will be missed :/

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a díjat! Nagyon boldoggá tettél vele! Xx RR

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! Megérdemelted, imádom a blogodat :D és a 2. évad...egyszerűen elképesztő...azért kicsit reménykedem hogy Emily Niall kislánya és nem Will-é...hatalmas lenne úgy a történet :D

      Törlés