2013. július 26., péntek

Thanks this 3 amazing years boys

Sajnálatos módon csak most tudom kitenni ezt a bejegyzést, mert nyaralni voltam, de mindenféleképpen szerettem volna egy bejegyzést szentelni ennek. 
Emlékszem, mikor a legjobb barátnőmmel a nappaliban ülve a X-Faktor online videóit bámultuk és rengeteget nevettünk. Személy szerint imádom az ilyen tehetségkutatókat, mert sokan, elég sokan gondolják úgy, hogy tökéletes a hangjuk, ők lesznek a nyertesek. Csak hát ehhez igazi tehetség is kellene. És itt jön a lényeg. Próbáltunk lehetséges továbbjutókat, tehetséges énekeseket találni a jelentkezők között és ez volt ez az 5 fiú(+Matt). Ők már az első perctől megfogtak. Imádtuk őket. Minden jól haladt, egészen addig, amíg a tábor el nem kezdődött. A kanapé karfáját szorongatva szugeráltam, hogy továbbjussanak a srácok, de sajnos csak Matt jutott be. A fiúkkal együtt sírtam, nem értettem, hogy lehet az, hogy ők nincsen ott a legjobbak között. Hisz megérdemelték volna. És ekkor jött a fordulat, amire senki nem számított, de mindenkit rettenetesen boldoggá tett. Nicole javaslatára egy csapatba rakták a srácokat, ezáltal még egy esélyt kaptak, hogy bizonyíthassanak. És ők megtették. Bebizonyították, hogy helyük van az élő show-ban. Hétről hétre egyre előrébb jutottak a versenyben, majd végül 3. helyen végeztek. De ez még csak a kezdet volt, hisz azóta meghódították az egész világot. 
5 teljesen ismeretlen fiú nagy álmokkal. 5 srác, akik a legjobb barátokká kovácsolódtak. 5 szívdöglesztő énekes, akik lányok millióinak dobogtatják meg a szívét. 5 srác, akik a rajongókból "családot" kovácsoltak. Ez a világ leghíresebb fiúbandája: a ONE DIRECTION :)
Köszönöm, köszönjük az elmúlt 3 évet, a viccesebbnél-viccesebb videónaplókat, a klippeket, azt, hogy vagytok és, hogy mertetek nagyot álmodni. Büszkék vagyunk rátok és IMÁDUNK TITEKET!! <3
(2010.július 23. 8:22 a pontos dátuma egy új időszámításnak, a fiúk sikerének kezdete)  

Most találtam egy videót a Youtube-on, amit érdemes megnézni. Én elsírtam magam rajta, aztán meg végig nevettem. Szóval, ha szeretnéd látni 4 percben összefoglalva a fiúk karrierjét, örömét, szomorúságát, világmeghódítását akkor mindenféleképpen nézd meg :D



A másik pedig, amit szeretnék megosztani veletek az természetesen a fiúk új videóklippje, habár szerintem ezt már mindenki látta legalább 1000-szer, de én egyszerűen nem tudok leállni vele.Akárhányszor csak megnézem azon kapom magam, hogy fülig ér a szám. Fantasztikusak é nagyon viccesek lettek a karakterek, főleg Liam. Az a tánc...És Zayn, mint titkárnő....Folytathatnám, de azt hiszem fölösleges, mert mindeki tudja, hogy miről beszélek.
Szerintem ez lett a legjobb klippjük, a számról nem is beszélve. Mondjuk én mindegyiknél ezt mondtam, hisz imádom azt, amit csinálnak, ahogy csinálják és persze őket. 
( A klipp megtekintési rekordot (24 óra alatt) nem is véletlenül sikerült megdönteni :)))) )



Happy 3rd Birthday One Direction! <3

Puszi: Kittaa
:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése